Винний готель - секрет гостинності

О. Дмитрієвська, Д.І. Басюк

Національний університет харчових технологій

Вступ. Принципи винного туризму в світі дуже прості: дегустувати вина тільки в місцях їх виробництва, щоб міцно зв'язати в своїй пам'яті і своїй уяві букет і смак напою з таємницею його походження через природу, історію та дух місцевості, технологічну культуру виробництва, особисто познайомитися з виноробами, дізнатися про вікові традиції господарства.

Матеріали та методи. У дослідженні були використані такі загальнонаукові методи, як метод аналізу та синтезу, узагальнення та прогнозування. Інформаційною базою дослідження виступають роботи вітчизняних і зарубіжних вчених, опубліковані в періодичних виданнях, тощо.

Результати та обговорення В Україні на сьогоднішній день варто відвідати Закарпаття - порівняно молодий регіон на виноробній карті. Тут немає великих виноробних заводів і підприємств, виноробство зосереджено в руках маленьких сімейних компаній і приватних осіб, рецепти приготування в яких передаються століттями з покоління в покоління. Можливо, це сталося через те, що великі заводи взагалі чужі західному менталітету. А, можливо, недооцінювалася (несправедливо!)  якість карпатських виноградників. Однак саме в Закарпатті сьогодні проходить 40% винних подій країни.

Тільки в Закарпатті щорічно проводяться фестивалі молодого вина, які проходять на початку листопада. Вони супроводжуються масовим народним гулянням, дегустаціями вина і частуваннями, а також завзятими піснями і танцями.

Вино з давніх часів вважається даром богів. Саме завдяки «божественному походженню» стародавні лікарі використовували вино в фармакології, готували на його основі різні ліки. Винний світ - це вікова історія, користь, задоволення. Сотні років тому торговці плавали "за сім морів" в пошуках дивовижних продуктів - спецій, фруктів, вина.

Тепер уявіть, що у вас є гарне вино, мальовничий виноградник. Але коли гості приїжджають спробувати ваші вина, вам, виявляється, ніде їх поселити. Так міркують багато виробників вина перед тим, як відкрити на території свого господарства готель.

Співпраця винних будинків і готельєрів успішно розвивається на Заході останні два десятиліття. Сьогодні винних готелів в світі вистачає, і більшість потрапляють в одну з трьох категорій.

У моделі «продовження бренду» готель стає його частиною, за яку доводиться платити окремо. Під новим брендом можуть розвиватися існуючі або споруджувані заміські готелі (до 100 номерів), які зацікавлені в підвищенні своєї конкурентоспроможності

Деякі власники винних готелів намагаються, навпаки, дистанціюватися від винних марок , що стоять за ними і стверджують позицію незалежного бізнесу «самі по собі». Готель у цьому випадку намагається не позиціонувати себе як «винний готель», проте гості часто відправляються на місцеві виноградники, і користуються, наприклад, можливістю купити в готель ящик вина.

Висновки. Ось чому створення комплексу об'єктів гостинності дозволить зробити обрану місцевість модним курортом, покликаним стимулювати туристів більш тривалий час залишатися в цьому місці, що відрізняється, до речі, унікальними кліматичними умовами.

Фотоальбом...